آمار لطفا بهانه نیار...!!!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سلام... نمیدونم چرا بعضیا فکر میکنن که ماهایی که چادر سر میزنیم توتابستون گرممون نمیشه ... میگن:تو گرما چادر سر بزنیم؟

خب آدم گرمش میشه ولی دستور،دستور خداست و تابستون و زمستون نداره،چادر گرمه و نمیشه چادر سر کرد،اونوقت زمستون هم بارون و برف میاد و چادر کثیف میشه و هزار تا بهانه ی دیگه!

پس کی باید چادر به سرمون بکنیم؟!

خداوند در قرآن دستور داده که خودمون رو بپوشونیم تا در نظر جنس مخالف تحریک کننده نباشیم،خداوند هیچوقت دستوری بدون فایده فردی و اجتماعی نمیده ، پس ما باید در سخت ترین شرایط هم دستور خدا رو اجرا کنیم برای اینکه خودمون و مهمتر از خودمون ، جامعمون ،به فساد و گناه کشیده نشه.

چادر بهترین وسیله برای رعایت حجاب و پوشش اسلامیه. بعضی ها میگن چادری ها خودشون از همه بدترن.

باید در جواب این افراد بگم که رعایت حجاب و عفاف فقط با چادر ممکن نیست... عفاف باید در رفتار و اعمالمون هم وجود داشته باشه.چادر بهترین پوشش برای ما خانمهاست . در تمامی اقشار جامعه آدم بد پیدا میشه مثل دکترا،کارمندا،معلما و... در قشر افراد چادر هم آدمهایی پیدا میشن که بد باشن .اگه کسی به خاطر رضای خدا چادر به سر کرده باشه ولی به گناه های دیگه ای آلوده باشه،خداوند به خاطر گناه ها اون رو مجازات میکنه و به خاطر حجابش بهش پاداش میده و هستند افرادی که به شکل عروسک فرنگی میان بیرون ولی اعمال خوب هم دارن و البته بی حجابها بی دین نیستند،خب خدا به خاطر اعمال خوبشون بهشون پاداش میده ولی به دلیل نداشتن حجاب اونا رو مجازات میکنه و حتی اونا در درگناه کسانیکه به خاطر بی عفتی این افراد به گناه کشیده شدند شریکن.

روایت از معصوم هست که اگر زنی به خاطر رضای خدا حجاب کنه و در هوای گرم عرق کنه هر قطره عرقش تو بهشت یک قصر از برلیان میشه.

از ما گفتن بود-یاحق-آرمیتا-مدیر وبلاگ منتظران ظهور


برچسب‌ها:
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:چادر,تابستون,خدا,دستور, ] [ 15:40 ] [ آرمیتا ]

 

 

آمده بود مرخصی. داشتیم درباره منطقه حرف میزدیم.لابه لای صحبت گفتم:کاش میشد من هم همرایت به جبهه بیایم!

حرف دلم را زده بودم.لبخندی زد و پاسخی داد که قانعم کرد: هیچ میدانی سیاهی چادر تو از سرخی خون من کوبنده تر است؟! همین که حجابت را رعایت کنی ،مبارزه ات را انجام داده ای.

روایت از همسر شهید محمدرضا نظافت


برچسب‌ها:
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:چادر,مبارزه,خون, ] [ 15:37 ] [ آرمیتا ]

 

سلام... اومدن ماه رمضان،ماه مهمانی خدا رو به همه ی شما عزیزان تبریک میگم و امیدوارم قدر تمام لحظه های این ماه رو بدونیم و به بهترین نحو از این ماه استفاده کنیم.
و خدا رو شاکرم که این سعادت رو داشتم تا یه بار دیگه منو به این مهمونی بزرگ دعوت کنه.
خداوند به حضرت موسی نبی فرمودند:با زبانی دعا کن که با آن گناهی نکرده باشی. حضرت موسی فرمود :چگونه؟ خدا پاسخ داد: از دیگران بخواه تا برایت دعا کنند چون تو با زبان آنها گناه نکرده ای.
این رو گفتم تا بهتون بگم الآن که بهترین فرصت برای دعا کردنه سر سفره های افطارتون من بنده ی حقیر و همه ی مسلمون ها به خصوص کسانی که محتاج دعای ما هستند رو فراموش نکنید و یادمون نره یکی از پشت پرده داره نگاهمون میکنه و منتظره،پس به فکر آقامون هم باشیم و برای فرجشون دعا کنیم.
ماه رمضون فرصت خوبیه براب من و امثال من که تو ماه های دیگه خواب رو به نماز صبحمون ترجیح میدادیم و الآن تاو این ماه نماز صبحمون اول وقته! بازم خدا رو شکر.
باید بگم که روزه داشتن فقط گشنگی کشیدن نیست همونطور که حضرت علی (ع) فرمودند:"روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه ی شکم است."
یادمون باشه تو این ماه عزیز از دروغ و غیبت و افکار ناپسند و گناهانی که از ارزش روزه کم میکنه دوری کنیم.
رسول خدا(ص) فرمودند:" خوشا به حال کسانی که برای خدا گرسنه و تشنه شده اند، اینان در روز قیامت سیر می شوند."
یه چیزی رو هم باید به یه عده گوشزد کنم و هشدار بدم که یکی از دلایلی که من اسم اصلیم رو به عنوان نویسنده ننوشتم این بود که می خواستم هدف اصلی وبلاگ رو با نظرات و عقاید شما بهتر پیش ببرم و بحث های حاشیه ای تو وبلاگم صورت نگیره پس ازتون خواش میکنم تا جاییکه ممکنه درمورد موضوعات وبلاگ بحث بشه نه غیره و باید بگم که میتونید از مطالبم کپی بگیرید بدون هیچ نشونی.
هرچه به افطار نزدیکتر می شویم... تشنگی مان بیشتر می شود... آقاجان شرمنده ایم که به اندازه ی آب، عطش ظهورت را نداریم...!!!
تو که آرام میخوانی قنوت گریه هایت را             میان ربنای سبز دستانت دعایم کن
دستهای خالی من دخیل دل پاکت.... مرا در این روزها...
نه به بهای لیاقت.... بلکه به رسم رفاقت...
اول حلال و بعد هم دعا کن. (التماس دعا)

یاحق-آرمیتا - مدیر وبلاگ منتظران ظهور


برچسب‌ها:
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:ماه رمضان,روزه,هشدار,آقا, ] [ 14:52 ] [ آرمیتا ]



خواهرم تا پایان دوره لیسانس تو شهر خودمون دانشجو بود و برای فوق لیسانس به یک شهر بندری که ازشهر خودمان دور بود رفت و آنجا با همکلاسی اش خانه اجاره کردند. اواخر ترم دوم دانشگاهش بود که پدر هم خانه ای اش فوت کرد و به علت حساسیت خانواده من آن مدت را رفتم کنار خواهرم بمانم تنها نباشد.



خواهرم که میخواست به من بد نگذرد هرروز برنامه ای میریخت که با هم بریم بیرون گردش.



روز اول قرار بود ساحل رونشونم بده برا همین آماده شدیم برویم. خواهرم با خوشحالی گفت: داداش آماده ای بریم؟ ولی برای اولین بار دیدم چادر نپوشیده و بدتر اینکه حجابش درست نیست… خدا میداند آن لحظه ازناراحتی بغض کردم. اصلا انتظار نداشتم…با صدایی لرزان گفتم: اینجوری میخوای بیای؟ چادرت کجاست؟گفت:اینجا بارون زیاد میباره چادر خیس میشه نمیشه پوشید. اون لحظه مونده بودم که چطور به خواهری که ۶ سال ازمن بزرگتره و حق بزرگی به گردنم داره امر و نهی کنم؟؟؟



با ناراحتی گفتم من ساحل نمیام و رفتم تو خونه! خواهرم جا خورد و اومد داخل و گفت: چرا یکدفعه اینقدر منقلب شدی؟ به خاطر چادر من؟

من که هرگز به خودم اجازه نمیدادم به خواهر بزرگم دستور بدم فقط با صدای آروم گفتم: طاقت ندارم یه تارموی زیبات رو نامحرم ببینه…



خواهرم هم نشست کنارم و یه نیم ساعتی حرف زدیم. درسته که چادرش رو نپوشید ولی قبول کرد که حجاب کامل رو بگیره و بعد ازپوشیدن ساق ها و مقنعه

باهم رفتیم بیرون و خدا را شکر روزهای بعد که بیرون می فتیم نیازی به صحبت دراین باره نبود.



حالا با خودم فکر میکنم که اگر نسبت به همه مردان و زنان بی حجاب مسلمان چنان دلسوزی داشتیم که به برادر وخواهر خود داریم چقدر امر و نهی ما موثر می افتاد.

(ممنونم از داداش خوبم که این مطلب رو برام فرستاد)


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:چادر,خواهر,دریا, ] [ 14:13 ] [ آرمیتا ]

 

همیشه آخرین نفری بود که غذایش را می خورد، وقتی همرزمانش دلیل این کار را از او پرسیدند،پاسخ داد: شاید برای کسی غذا کم بیاید ، همه بخورند من هم می خورم.

او از غواصانی بود که در عملیات نصر 4 در مائوت عراق شهید شد و پیکر مطهرش 24 ساعت زیر کیسه ای از شن در آب قرار گرفت،به همین دلیل پیکر مطهرش سیاه و کبود شده بود  و حجم آن دو برابر شده بود(باد کرده بود) ، اما وقتی او را در درون قبر گذاشتند پیکر مطهرش به قدری نورانی شد و تغییر کرد که انگار در همان لحظه دعوت حق را لبیک گفت.

 

شهید ابوالفضل رضیئی

برای شادی روح همه ی شهیدان  صلوات-آرمیتا

 

 


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:ابوالفضل,پیکر,شهید,قبر, ] [ 13:26 ] [ آرمیتا ]

 

 

 

 

عاقبت او ظهور خواهـــــــــــد كرد
خاك را غرق نور خواهد كرد
روزي از اين كوير،اين برهـــــــــوت
ابر رحمت عبور خواهــد كرد
دل مارا كه خشك و پژمرده است
همــــچو باغ بلور خواهد كرد
آه مي آيد او كه لبخنــــــــــــــدش
عاشقان را صبـــور خواهد كرد
سينه ها را ز كينه خواهد شست
غصه ها را بدور خواهـــــد كرد
آه سوگند ميـــــــــــــــخورم ايدل
عاقبت او ظهور خواهــــــد كرد

 

 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

 

 

         

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

 

imam zaman 012

 

 

 


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:میلاد,ظهور,عاشق, ] [ 13:11 ] [ آرمیتا ]

آقاجان سلام.... باز هم نیمه شعبان شد و وقت درد و دل رسید...

آقاجان اگه تو رو صدا نزنم پس چه کسی رو صدا بزنم؟

آقا،روز میلادته،درسته نمک خوردم نمکدون شکستم...درسته هرچی به من خوبی کردی جز بدی ،هیچ جوابی بهت ندادم. هرچی از طرف تو اومد اجابت و خوبی بود ولی هر چی از طرف من اومد.......

فقط میتونم مثل همیشه بگم شرمنده ام... آقاجان دستت درد نکنه،تو که تا حالا خوب برامون اربابی کردی،ولی هنوز یه چیز تو دلم مونده آقا،اگه امروز حاجتمو ندی دیگه کی؟

حرف دل من اینه: آقا دلم سالهاست حسرت یه نگاهتو داره فقط یه نگاه. آقا میدونم اگه بخوای می تونی مدینه بهمون بدی ،می دونم اگه بخوای می تونی کربلا بهمون بدی .... اما مدینه و کربلا بی مهدی؟؟؟

من چیزی ندارم که خریدارت باشم ،جز گناه چیزی دارم؟؟  تو که پروندمو بهتر از خودم میدونی... تو که بهتر پروندمو دیدی... تو که سه شنبه ها و جمعه ها پروندمو باز میکنی.

دیگه از خودم خجالت میکشم آقا بس که تو سربلند میکنی و میگی: خدایا به خاطر من ببخشش.

تا کی باید نبودنت رو  تحمل کنم آقا ؟

تا کی باید بدون تو نیمه شعبان رو جشن بگیریم؟

یعنی میشه مردم سال بعد همراه شما تو این جشن ها شرکت کنند؟

همه مردم دارن میگن ظهور نزدیک است،اما آخه کی میای آقا؟

دلم خیلی برات تنگ شده،میدونم حاضر و ناضری،میدونم هستی

اما چه موقع میشه از نزدیک بوی خوش تو رو استشمام کنم؟

 

یابن الحسن هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر

عمریست گرفته ای مبادا رهایش کنی       

 

برای سلامتی آقا امام زمان و خشنودی قلب نازنینش و تعجیل در امر فرج صلوات.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجه

  

آرمیتا - مدیر وبلاگ منتظران ظهور


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:آقا,میلادنیمه شعبان, ] [ 12:57 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق